Trumf buen

 Bedre sent en aldri.


Når vi var i Paris så var vi  også i Trumf buen, der var det ingen heis så
måtte gå mange trappetrinn for å komme opp. Var slitsomt,
men det var vært det! Fikk den utsikten. Her er noen bilder. 

 

Blogges!

#Paris #trumfbuen

//

En kommentar om “Trumf buen

Legg igjen en kommentar